Archiwum przetargów
Nazwa zadania:
Zakup, dostawa i instalacja aparatu USG dla potrzeb Przychodni Rejonowej SPZOZ przy ul. K. Makuszyńskiego 7 w Rudzie Śląskiej wraz z przeszkoleniem personelu
Data wprowadzenie: 22.11.2013r
Ogłoszenie o zamówieniu
Data wprowadzenie: 22.11.2013r
Specyfikacja Istotnych warunków Zamówienia - informacje ogólne
Data wprowadzenie: 26.11.2013r
Pismo przewodnie
Data wprowadzenie: 26.11.2013r
Załącznik nr 1 i 1a
Data wprowadzenie: 26.11.2013r
Załącznik nr 2
Data wprowadzenie: 26.11.2013r
Załącznik nr 3
Data wprowadzenie: 26.11.2013r
Załącznik nr 4
Data wprowadzenie: 26.11.2013r
Załącznik nr 5
Data wprowadzenie: 29.11.2013r
Pytania i odpowiedzi nr 1
Data wprowadzenie: 29.11.2013r
Pytania i odpowiedzi nr 2
Data wprowadzenie: 03.12.2013r
Otwarcie ofert
Data wprowadzenie: 05.12.2013r
Zawiadomienie o wyniku postępowania
Data wprowadzenie: 11.12.2013r
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
Nazwa zadania: Remont pomieszczeń Poradni dla Kobiet mieszczącej na parterze oraz w przyziemiu istniejącego pomieszczenia na odpady medyczne oraz adaptacja istniejących pomieszczeń na brudną i czystą odzież, kącik gospodarczy dla sprzątaczek i pomieszczenie dla gospodarza Data wprowadzenie: 25.07.2011r Ogłoszenie o zamówieniu Data wprowadzenie: 25.07.2011r Specyfikacja Istotnych warunków Zamówienia - informacje ogólne Data wprowadzenie: 25.07.2011r SIWZ - Przedmiar robór Data wprowadzenie: 25.07.2011r SIWZ Specyfikacja techniczna Data wprowadzenie: 25.07.2011r SIWZ Dokumentacja projektowa Data wprowadzenie: 25.07.2011r SIWZ Wzór umowy Data wprowadzenie: 28.07.2011r Zmiana treci SIZW Data wprowadzenie: 11.08.2011r Zawiadomienie o wyniku zamówienia Data wprowadzenie: 18.08.2011r Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia |
|
Nazwa zadania: Zakup wraz z dostawą i instalacją aparatu USG dla potrzeb Przychodni Rejonowej SPZOZ przy ul. K. Makuszyńskiego 7 w Rudzie Śląskiej Data wprowadzenie: 26.02.2008r Ogłoszenie o zamówieniu Data wprowadzenie: 26.02.2008r Specyfikacja Istotnych warunków Zamówienia Data wprowadzenie: 03.03.2008r Pytania Data wprowadzenie: 20.03.2008r Unieważnienie przetargu |
|
www.bip.spzozmakuszynskiego.pl
Publikacja dnia: 26.02.2015
Dokument z dnia: 26.02.2015
Dokument oglądany razy: 2876